URZĄD MIASTA ŚWIDNIK
ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
21-040 Świdnik
Powiat Świdnicki
Tel: 81 751 76 09
Fax: 81 751 76 08
E-mail: urzad@e-swidnik.pl
GODZINY PRACY URZĘDU MIASTA ŚWIDNIK
poniedziałek: od 07:30 do 15:30
wtorek: od 07:30 do 15:30
środa: od 07:30 do 15:30
czwartek: od 09:00 do 17:00
piątek: od 07:00 do 15:00
GODZINY PRACY TERENOWEGO PUNKTU PASZPORTOWEGO:
poniedziałek – środa: 8:00-15:00
czwartek: 9:30-16:30
piątek: 7:30-14:30
ESP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
BIURO OBSŁUGI KLIENTA 81 751 76 09/43
BIURO BURMISTRZA MIASTA
- kierownik biura 81 751 76 59
- sekretariat 81 751 76 02
- sprawy płacowe i kadrowe UM 81 751 35 10
- promocja miasta, patronat honorowy Burmistrza Miasta Świdnik, budżet obywatelski, stypendia i nagrody artystyczne, program Mieszkam w Świdniku – Kupuję w Świdniku, obsługa inwestora krajowego i zagranicznego, Strefa Aktywności Gospodarczej, nadzór właścicielski nad spółkami gminnymi, specjalista ds. ochrony danych osobowych w jednostkach organizacyjnych gminy, 81 751 76 23
BIURO BEZPIECZEŃSTWA I ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
-
kierownik biura, ochrona informacji niejawnych, bezpieczeństwo publiczne, imprezy masowe 81 751 76 37
-
archiwum zakładowe 81 751 76 54
URZĄD STANU CYWILNEGO
- kierownik Urzędu Stanu Cywilnego 81 458 12 60
- Urząd Stanu Cywilnego 81 751 76 57
WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT
- naczelnik wydziału 81 751 76 44
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi 81 751 76 47
- wymiar podatków, opłaty lokalne 81 751 76 35
- księgowość podatkowa i opłaty lokalne 81 751 76 33/32
WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
- naczelnik wydziału 81 751 76 51
- ewidencja ludności 81 751 76 49
- dowody osobiste 81 751 76 53
- ewidencja działalności gospodarczej 81 751 76 52
WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY I EKOLOGII
- naczelnik wydziału 81 751 76 83
- remonty dróg miejskich, oświetlenie miasta, decyzje na zajęcie pasa drogowego, transport publiczny, remonty placów zabaw i infrastruktury miejskiej 81 751 76 99
- utrzymanie terenów zieleni miejskiej, ochrona przyrody, zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów 81 751 76 24
- gospodarka odpadami, oczyszczanie miasta, ochrona środowiska, zakłócenia stosunków wodnych, opieka nad zwierzętami 81 751 76 63
WYDZIAŁ INWESTYCJI I NIERUCHOMOŚCI
Referat Inwestycji
- kierownik referatu 81 751 76 27
- realizacja inwestycji drogowych 81 751 76 28
- realizacja inwestycji ogólnobudowlanych 81 751 76 29
Referat Nieruchomości i Planowania Przestrzennego
- kierownik referatu 81 751 76 62
- sprzedaż mieszkań komunalnych, wynajem lokali użytkowych, zarządzanie targowiskiem i cmentarzem komunalnym, dzierżawa gruntów, ustanowienie służebności, nadawanie numeru porządkowego dla nieruchomości, nadawanie nazw ulic, wydawanie zezwoleń na zajęcie terenu 81 751 76 72
- podział nieruchomości, 81 751 76 73
- opłata adiacencka, przekształcenie użytkowania wieczystego we własność, odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, sprzedaż nieruchomości 81 751 76 77
- planowanie przestrzenne, zaświadczenie o rewitalizacji, wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opłata planistyczna 81 751 76 73
Referat Zamówień Publicznych
- kierownik referatu 81 751 76 20
- zamówienia publiczne 81 751 76 20
WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I MIESZKANIOWYCH
- po. naczelnika wydziału 81 751 76 64
- sprawy mieszkaniowe i społeczne 81 751 76 54
- sprawy mieszkaniowe i społeczne, stypendia i nagrody sportowe 81 751 76 75
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA OŚWIATĄ
- naczelnik wydziału 81 751 76 21
- wspólne zamówienia, rozliczanie opłat 81 458 24 22
Referat Oświatowo-Kadrowy
- kierownik referatu 81 751 76 22
-
prowadzenie publicznych żłobków, przedszkoli i szkół; udzielanie dotacji niepublicznym placówkom oświatowym, żłobkom, klubom dziecięcym i opiekunom dziennym; organizacja dowożenia dzieci i uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków, w tym zwrot kosztów dowozu dzieci i uczniów niepełnosprawnych; zwrot pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników; przeprowadzenie awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego; przyznawanie stypendiów naukowych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych; obsługa kadrowa kierowników gminnych jednostek organizacyjnych 81 751 76 22
- sprawy kadrowe 81 458 24 19/20/21
Referat Księgowo-Płacowy
- kierownik referatu 81 751 76 48
- księgowość, płace 81 458 24 19/20/21/22
WYDZIAŁ FUNDUSZY EUROPEJSKICH
- naczelnik wydziału 81 751 76 71
- pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania 81 751 76 45
WYDZIAŁ BUDŻETOWO-FINANSOWY
- naczelnik wydziału 81 751 76 30
- sprawy finansowo-księgowe 81 751 76 31/34
- budżet gminy 81 751 76 56
REFERAT INFORMATYCZNY
- kierownik referatu oraz administrowanie siecią komputerową urzędu 81 751 76 80
- wdrażanie i eksploatacja systemów informatycznych 81 751 76 81
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWY
- naczelnik wydziału 81 751 76 93
- obsługa rady miasta, komisji rady miasta 81 751 76 94
- zaopatrzenie i gospodarka materiałowa urzędu, obsługa techniczna 81 751 76 41
- sprawy organizacyjno-administracyjne, szkoleniowo-socjalne, BHP 81 751 76 41
- dozór budynku 81 751 76 95
BIURO PRAWNE
- koordynator biura – radca prawny 81 751 76 18
- obsługa prawna 81 751 74 18